    From: "Witek" <w...@p...onet.fi>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK w Citi - uzyskanie karty ;)) - dlugie
    Date: Sun, 24 Nov 2002 23:01:26 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@217.153.49.154

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał

    > Pan technik, w odróżnieniu od Ciebie maczal palce w kilku systemach
    > które działaja w C.A., jak tez w bankach.

    Dobrze, ale dla mnie dalej _nic_ z tego nie wynika. Dalej nie wiem dlaczego
    uwazasz CA citka, za najlepsze. Bo co do tego, ze jest dobre to nie ma
    sporu. Twierdzisz, ze jest lepsze od innych to ja pytam: w czym ? Na
    _jakiej_ podstawie tak twierdzisz ? Znasz CA citka ? Znasz wszystkie CA -
    przy zalozeniu oczywiscie ze juz je policzylismy ? ;-)

    > Wlasnie dlatego EOT, bo i tak wiem ze Pan Technik i Ekspert w kazdej
    > dziedzinie Adam P. wie lepiej ;PPP

    > Jak narazie zro argumentów na poparcie Twojej tezy.

    Jakiej tezy ? ;-)) Powyzszej ?

    A wracajac do watku. Czy ja twierdzilem cos przeciwnego ? Probowalem uzyskac
    od Ciebie odpowiedz, ale Ty odpowiadasz tak ogolnikowo i lakonicznie, ze nie
    ma sie do czego odniesc. Zatem zakonczmy ten bezsensowny watek.