    From: j...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK - na czym bank zarabia?
    Date: 27 Aug 2002 08:57:50 GMT

    Jarek Palka <j...@i...killspam.pl> wrote:
    > Opłata za kartę (standardowa nie promocyjna) to np. 85 zł rocznie (RB).

    (w BPH 75 zl rocznie).
    Tyle mniej-wiecej nastuka mi rocznie odsetek lokata zalozona tylko
    dzieki "darmowemu kredytowi". Czyli KK mam "za darmo".

    > odsetki od kredytu
    > na karcie (30%), kary za przekroczenie terminu spłaty (50 zł), 0% odsetek w
    > przypadku nadpłaty. Wystarczy, że przelew nie z Twojej winy spóźni się o jeden
    > dzień, płacisz karę.
    >
    > Uwierz mi, że żaden dobry bank nie dopłaca do swoich KK :-)

    Czyli wyczekuja hieny az sie potkne (zagapie sie, pomyle, zdarzy sie
    cos losowego) i wtedy sie odkuja. Pewnie po to tak ustalony jest okres
    rozliczeniowy (splata normalna do 4. kazdego miesiaca) zeby "ulatwic"
    mi potkniecia (czemus opozni sie pensja i nie bede mial kasy by splacic
    kredyt).

    Czyli po prostu trzeba bardzo uwazac...

    --
    Jaroslaw Strzalkowski, Krakow