  • Data: 2004-01-13 10:15:20
    Temat: Re: [KK] Motokarta CITI - BP - co za amatorstwo???
    Od: "KK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > zalecam wiec ostroznossc... kiedys w erze wielkich kombajnow audio =
    > polaczenie radia z gramofonem, mowilo sie, ze dziala albo jedno albo
    > drugie... zawsze cos jest zepsute, w Motokarcie CITI -BP jest analogicznie

    Co to jest Motokarta? :) Ja tam nie widzę problemu. Kupujesz co chcesz
    kupić, podajesz kartę BP PartnerClub, sprzedawca nabija Ci punkty. Na koniec
    podaje kwotę i prosi o kasę/kartę. Wtedy podajesz Visę Citi/BP i płacisz. I
    dopiero tu się mogą pojawić opory - ale punkty na karcie BP już masz. Teraz
    krótki wykład, że to zwykła karta Visa i już.

    Pzdr
    KK