    From: KG <a...@U...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK BZ WBK - oplata jest za wydanie czy roczna obsluge?
    Date: Mon, 27 Jan 2003 20:57:13 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@pc112.warszawa.sdi.tpnet.pl

    zbyszko janke napisał(a):

    > moze nie - jesli za wydanie duplikatu sie placi.
    > i tu niespodzianka - placi sie wlasnie 38pln za wydanie kart w miejsce
    > zgubinej/utraconej
    > i w tym momencie nie dosc ze wzrasly koszty (nie nominalnie) to jescze bede
    > placil za duplikat.
    > twoje rozumowanie wiec nie jest pokretne, ono jest absurdalne ;)))

    Czy twoja poprzednia karta nienadawala sie do uzytku po upływie roku od jej
    wydania?
    (z pekao sa mam karte juz 3 lata i wciaz działa)
    Opłata za kartę zastrzezaona/ zgubioną/ utraconą itd to co innego niż wydanie
    duplikatu. Znajomi otrzymywali duplikaty bez opłaty.
    Pytanie: co daje ci to, że otrzymasz nową kartę po roku a nie po dwóch.
    Bank po prostu obcina koszty, jeśli potrafisz korzystać z ich oferty żadna
    wyimaginowana podwyżka cię nie dotknie. EOT.

    Kaa