  • Data: 2009-03-22 08:41:20
    Temat: Re: KK Alior - nowości - kiedy ?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy przy debetówce ma to aż takie znaczenie ?

    dla mnie wielkiego nie ma (przynajmniej w kraju) chociaż ostatnio miałem
    taką akcję:
    byłem ze znajomymi w knajpie i przyszło do płacenia (każdy płacił za
    swoje), kumpel chciał zapłacić kk ING (płaską) i usłyszał "akceptujemy
    tylko kredytowe" (dziwne no nie?) no to my na to, że to jest kredytowa,
    zapytałem kelnerkę czy na oko wie, która jest kredytowa, a która nie,
    oczywiście powiedziała, że wypukłe to kk a płaskie to debetówki, w
    większości przypadków tak jest, ale tym razem kumpel miał płaską kk a ja
    pokazałem jej wypukłą debetówkę...może się kobita czegoś nauczyła?
    trzeba nieść kaganek oświaty ;-)

    > Ja mam "zwykłego" Aquariusa i jego posiadanie jest znacznie mniej fajne.

    a intensive tak bardzo się różni? mam wypukłą debetówkę gratis i mogę
    wypłacać
    z każdego bankomatu ile razy chcę bez opłaty...tylko, że ja raczej
    rzadko z bankomatu wypłacam...

    --
    pozdrawiam
    RobertS