eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakie konto ze sprawnie działającym powiadomieniami itp. › Re: Jakie konto ze sprawnie działającym powiadomieniami itp.
  • Data: 2014-02-09 10:46:07
    Temat: Re: Jakie konto ze sprawnie działającym powiadomieniami itp.
    Od: p...@k...org szukaj wiadomości tego autora

    > Synek jak najbardziej tylko jego www może być nie do przełknięcia tym
    > bardziej, że wspomina o starym mBanku. Może też być Alior, bo tutaj www
    > jest już zdecydowanie lepsze niż Synka no ale to też kwestia gustu czy
    > się spodoba.

    W razie czego a la nowy mBank też może być, ale nie chcę np. jakichś udziwnionych
    uwierzytelnień jak maskowane hasło w WBK, IMHO potwierdzający SMS dla przelewów na
    niezaufane konta w zupełności wystarczy. Gdyby jeszcze SMS-y powiadomiające za każdym
    razem podawały także stan konta... Miałem to kiedyś w BPH, ale to była jedyna zaleta
    ich konta Sezam.

    Piotr