    From: mac <m...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jakie konto na to pozwoli
    Date: Fri, 25 Jan 2013 19:20:27 +0100

    W dniu 2013-01-25 19:04, Maruda pisze:

    > Eurobank, 15 rachunków oszczędnościowych z edytowalnymi nazwami. % do
    > przełknięcia.

    chyba dane nieaktualne

    15 kont bylo przed zmianą zaokraglania podatku od odsetek
    teraz z tego co pamietam jest jedno konto oszczednosciowe 'progress'

    oczywiscie jak ktos ma otwarte konta jak jeszcze mogl to nie trzeba
    zamykac ale po zamknieciu nie mozna ponownie otworzyc takie konta
    oszczednosciowego

    m.