    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaki bank ma największe oprocentowanie?
    Date: Fri, 28 May 2010 01:27:32 +0200

    "Piotr Gałka" 4bfe318a$...@n...home.net.pl

    > 9 kontach (ja, żona, wspólne).
    > Ktoś tu pisał, że jak się przejdzie na wyciągi
    > elektroniczne to można mieć 6 na głowę, ale nie sprawdzałem.

    [co by mu tu odpisać, aby mu się źle zrobiło... jak go zdołować?...]

    Pocieszę Cię -- Belka Markowa wraca na swoje zaszczytne miejsce.
    Zapewne złagodzi skutki półgroszówek... ;)

    Jeśli pogłoski (co do umieszczenia Belki znów jej [de]konstrukcyjnym
    miejscu potwierdzą się, PO straci w opinii... No właśnie... W czyjej?
    Polaków? Powiedzmy, że obywateli RP...

    Jeśli podatek Belkowy zostanie poprawiony (jeśli zostaną zniesione
    zaokrąglenia od zaokrągleń -- zaokrąglenia kwadratowe? -- coś razy
    to samo coś daje coś do kwadratu, czyli coś kwadratowego, tak więc
    może mamy do czynienia z zaokrągleniem kwadratowym, :) czyli czymś
    około ;) kwadratury koła?) to banki raczej dość szybko odstąpią od
    kapitalizacji codziennej, zatem i znikną półgroszowe zyski. :) Czy
    wówczas ta grupa ogłosi żałobę związaną z 10 kwietnia? IMO -- tak.

    Jeśli masz na 9 kontach, to możesz mieć około 300 złotych.
    Czyli rocznie masz z tego 33 złote...
    (; Na pewno ;) te 300 złotych masz dzięki wiśniom (dwie w WBK,
    jakieś w innych bankach...) wiec te Twoje 33 złote rocznie
    to zysk z niczego, i to nie Fryderyka...

    Tak to jest -- tak tworzą się fortuny dające zyski... Z niczego...
    Wracając (w innym wątku było o lewicy i prawicy -- zdezorientowanych
    i rozspójnionych kończynach jednego organizmu) do biblii -- poznacie
    ich po owocach. Tym razem są to wiśnie...

    Ciekawe, ile można by tak uzbierać z wiśniobrania? -- dodać wiśnie
    różnych banków (w tym wieloosobowe z Aliora i z WBK) i poskładać
    w jednogroszówki lub jakoś podobnie poobracać...

    -=-

    Chciałem oszczędzić informacji o Marce Belkowej, ale widzę, że już
    ktoś inny napisał... Można jakiś czas uciekać przed brutalnością
    rzeczywistości, ale kiedyś i tak rzeczywistość dopadnie uciekających...

    Oczywiście na usta (i nie tylko na usta) ciśnie się pytanie -- czy
    Marek Belka nie mógł lecieć 10 kwietnia br. razem z prezydentem RP?...
    Tyle niepotrzebnych ludzi tam poleciało, ;) a Belka pozostał przy
    życiu... Co za cios...

    A... A może będzie odwrotnie? Może MBelka nie będzie niczego odokrąglał?
    Może zarządzi ;) kapitalizację godzinną, jak zarządził dzienną?
    Wówczas nie będzie żałoby... :)

    Wówczas będziemy czcili naszego dobrodzieja!!! :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'