    From: Tomasz Fidecki <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaki bank dla małej firmy?
    Date: Tue, 19 Feb 2002 20:51:13 +0100

    Marcin Hyła wrote:

    > Opłaty - 8 PLN/mies, 1.20 - wyciągi/mies, ZUS - ok. 0,60 razem 9,80.
    > Przy założeniu, że masz konto osobiste w żubrze, to jest to _minimalna_
    > kwota którą płacisz za utrzymanie telepekao24.pl firmowego.

    Jestem daleki od czepialstwa, ale nigdzie nie jest napisane, że przelewy
    z rachunku firmowego na konto osobiste w "żubrze" jest bez prowizji.
    IMHO od wszystkich przelewów wychodzących płacisz 0.1% niezależnie czy
    jest to konto w PEKAO S.A. czy w dowolnie innym banku.
    Dlaczego? Bo gdyby tak było, każdy "mini-przedsiębiorca" założyłby sobie
    równocześnie konto osobiste w tym banku. Wtedy całość zarobionych
    pieniędzy przelewasz najpierw z konta firmowego na ROR w PekaoSA i
    unikasz 0.1%, co w wypadku większego obrotu robi już całkiem spore opłaty.

    > Natomiast wydaje mi się, że głupio tak prowadzić firmę i kłócić się o 10
    > czy 20 złotych ;-) Raczej liczy się funkcjonalnosc, bezpieczenstwo,
    > wygoda itp. Poza tym każdy przeciętnie inteligentny czlowieczek sam
    > sobie wykombinuje które konto w jakiej konfiguracji jest dla niego
    > najlepsze.

    A tu już się z kolegą zgadzam. Uważam, że telepekao24 dla małej firmy
    jest bardzo ciekawą propozycją, ale na pewno nie kosztuje 10 PLN.

    > howgh!
    >
    > marcin ha

    Tomek