    From: Marcin Hyła <c...@r...org.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaki bank dla małej firmy?
    Date: Sun, 17 Feb 2002 18:15:02 +0100

    Tomasz Fidecki wrote:

    > A jak Ci wyszło "poniżej 10PLN/mies"??? Bo mi wychodzi dużo więcej???

    Opłaty - 8 PLN/mies, 1.20 - wyciągi/mies, ZUS - ok. 0,60 razem 9,80.
    Przy założeniu, że masz konto osobiste w żubrze, to jest to _minimalna_
    kwota którą płacisz za utrzymanie telepekao24.pl firmowego.

    Oczywiscie, jesli robisz miesięcznie przelewy poza żubra na np. 10 tys,
    to płacisz od tego 10 PLN.

    Natomiast wydaje mi się, że głupio tak prowadzić firmę i kłócić się o 10
    czy 20 złotych ;-) Raczej liczy się funkcjonalnosc, bezpieczenstwo,
    wygoda itp. Poza tym każdy przeciętnie inteligentny czlowieczek sam
    sobie wykombinuje które konto w jakiej konfiguracji jest dla niego
    najlepsze.

    howgh!

    marcin ha
    --