    From: "CC" <e...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak wyslac kase do Polski tak aby zarobic $100???
    Date: Wed, 3 Dec 2003 02:08:45 -0500

    "poilkj" <...@...a.a.a.invalid> wrote in message
    news:bqjtuf$ok$1@inews.gazeta.pl...

    > wyslac
    > Ale wszyscy mówia osie, że jego przykłady są dobre dla ludzi w stanach, a
    > nie w polsce, a on dalej swoje, jakby nie czytał tego co się do niego
    pisze.

    Wysylaniem pieniedzy ze Stanow znacznie wiecej ludzi w Stanach bedzie
    zainteresowane niz w Polsce a wysylaniem pieniedzy z Polski znacznie wiecej
    ludzi w Polsce.

    > tak
    USA
    > on
    > Ale nie otworzysz tam konta jak nie jesteś us resident, a o to się
    > rozchodzi.

    Konta byc moze nie otworzysz jezeli nie jestes rezydentem ale bedziesz
    wiedziec JAKIE konto nalezy otwierac obojetnie czy je bedzie otwieral dla
    ciebie twoj wujek, kuzynka, jakas firma do tego celu lub ty jezeli bedziesz
    kiedykolwiek rezydentem.
    --
    CC
    +1-707-885-4924