eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak wydrukować potwierdzenie w mBanku zanim przelew zostanie zrealizowany? › Re: Jak wydrukować potwierdzenie w mBanku zanim przelew zostanie zrealizowany?
  • Data: 2007-10-19 20:47:26
    Temat: Re: Jak wydrukować potwierdzenie w mBanku zanim przelew zostanie zrealizowany?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Cyb wrote:

    > nie kumam... po co od razu jednego dnia musiales wplacic pieniadze i
    > wyslac list?
    > przeciez jak dzis wyslesz kase po ostatniej sesji KIR, jutro
    > wydrukujesz potwierdzenie, to na potwierdzeniu jest data realizacji
    > dzisiejsza....

    jutrzejsza.

    > a list nadany dzis po poludniu czy jutro rano i tak wyjedzie z poczty
    > tak samo (o tej samej porze)...
    >
    > zakladam ze wysylasz list po poludniu, bo do 13tej to przelew nadany
    > do 13tej wyjdzie i chyba wtedy tez da sie wydrukowac potwierdzenie
    > (nie pamietam tego dokladnie).

    Chcę wpłacić, wysłać i mieć z głowy. A nie pamiętać że za godzinę/dzień/dwa
    (jeżeli to akurat załatwiam w piątek) mam zerknąć czy już sesja poszła, jak
    poszła to wydrukować, wsadzić do koperty, zakleić, iść na pocztę.

    drugi przypadek:

    Musisz złożyć gdzies pełnomocnictwo.

    Wariant z mBankiem: robisz przelew opłaty skarbowej, czekasz aż "zejdzie
    sesja". Następnego dnia (lub tego samego ale po godzinie zamknięcia urzędu)
    drukujesz, idziesz złożyć pełnomocnictwo.

    Wariant z PP: idziesz na pocztę, odstoisz swoje, robisz wpłatę na konto (co
    cię kosztuje 3.5zł), idziesz do urzędu, składasz pełnomocnictwo jeszcze
    tego samego dnia.

    p. m.