  • Data: 2003-04-18 12:29:31
    Temat: Re: Jak obejsc prowizje KK przy wyplacaniu kasy
    Od: Wladek <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >siadz sobie wygodnie i odpowiedz sobie sam - jestes oszustem ?
    >ps
    >mnie ta odpowiedz wali - juz ja znam :-)
    >kto zaklada _platna__ karte kredytowa ? i to z _niezlym_ limitem ? po to by
    >nic nie kupowac :-))
    ======= widziesz,, rozumiem Twoj bool bo zes malego rozumku
    ale rozwaz sytuacje...

    nic w pl nie kupuje, ale non stop kupujr za granica.. za gruby
    szmal...
    jak wyciagne kase z bankomatu z pl - pekam na 3% -
    ale jak zaplace nia za granica,, bank tak sobie poprzelicza kursy
    walut, ze wyjdziem mi ze doklozylem 7% - jak mi m poprzednio wyszlo..

    wie po prostu szukam mozliwosci jak obciac koszty,
    bo ani mnie 3% ani 7% nie cieszy tak jak chocby te 1% a najlepiej 0 :)

    i wszyko,, ale widac glodnemu chleeb na mysli skoro zes tak
    skomentowal ten post

    pozdro