eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak Pekao miesza z NRB › Re: Jak Pekao miesza z NRB
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!pwr.wroc.pl!panorama.wcss.wroc.pl!news
    .man.opole.pl!not-for-mail
    From: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak Pekao miesza z NRB
    Date: Fri, 9 Jul 2004 18:39:48 +0200
    Organization: Opole University of Technology
    Lines: 58
    Message-ID: <ccmhnq$ntu$1@narya.po.opole.pl>
    References: <ccj08o$h3a$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.197.73.235
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: narya.po.opole.pl 1089391162 24510 217.197.73.235 (9 Jul 2004 16:39:22 GMT)
    X-Complaints-To: r...@n...man.opole.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 9 Jul 2004 16:39:22 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:307391
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "rsa127" <r...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ccj08o$h3a$1@inews.gazeta.pl...
    > Rzutem na taśmę 29 czerwca dostałem pismo z Pekao SA, że zmienia się
    numer
    > rachunku do spłat kart kredytowych na zgodny z nowym standardem NRB.
    Parę
    > dni później dostaje wyciąg za czerwiec. Bank oczywiście nie wpadł na
    to, że
    > należy zmienić druki i nadal podaje stary numer rachunku. Sądzę, że
    mnóstwo
    > ludzi nie zauważy tego i będzie próbować spłacać na nr rachunku z
    wyciągu.
    > Radzę Centrum Kart Pekao zwiększyć obsługę działu reklamacji.

    Ja pismo dostałem wcześniej, ale:

    - na piśmie jest nie mój numer umowy,
    - powołują się na dotychczasowy numer rachunku, który nie ma prawa
    istnieć (niewłaściwa budowa; dopiero niedawno zauważyłem, że jako nr
    rachunku jest wpisany bez ukośników itp. dupereli numer umowy),
    - monitowani przeze mnie z sugestią, czego oczekuję (pisma, gdzie byłby
    wyraźnie podany prawidłowy numer umowy i nowy nr rachunku - czy to takie
    niewykonalne?) napisali oddzielne pismo z nowym numerem rachunku, ale
    bez powołania się na numer umowy. I skąd ja mam wiedzieć, że to na pewno
    mój numer, a nie kolejna pomyłka?
    - wszystkie pisma adresowane są na moją żonę, chociaż obydwoje jesteśmy
    współkredytobiorcami,
    - przelew z 15 czerwca (termin płatności) natychmiast wrócił z takim
    samym tytułem płatności, ale z oddziału o innym numerze rozliczeniowy,
    za to słownie opisanym jak trzeba (pewnie trochę wcześniej zmieniono
    system, na taki, który nie rozpoznaje starych numerów rachunków
    prowadzonych w tym banku, a ten odbił przelew - tylko dlaczego ja mam za
    to płacić?,
    - dzisiaj przyszło kolejne pismo z zestawieniem ile kredytu, jaka rata
    itp, ale mam na nim kwotę zobowiązań przeterminowanych w wysokoći nieco
    mniejszej niż ta odbita rata z 15 czerwca oraz prowizję/opłatę w
    wysokości 4,32 CHF,
    - na szczęście mam potwierdzenie wykonania przelewu z Multi do Pekao i
    prześlę im je, zarzucając bałagan i czekając na dalszy ciąg, bo on na
    pewno nastąpi. W następnym kroku będą mi musieli udowodnić, że wiąże
    mnie z nimi umowa o tym bzdurnym numerze, jaki wypisują na pismach, bo
    zacznę im odsyłać pisma jako błędnie skierowane.

    Wiem dokładnie, skąd się to wszystko bierze. Tylko, qr.., dlaczego,
    nie ma o tym zielonego pojęcia nikt z banku, skoro nawet ja wiem?

    To wszystko to jest granda nadająca się do kpin i na podręcznikowy
    przykład, jak nie należy prowadzić banku.
    Już nigdy nie zwiąże mnie z nim żadna umowa.

    Howgh!

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1