eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak PeKaO SA zapoznaje sie z klientami... › Re: Jak PeKaO SA zapoznaje sie z klientami...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "spider" <spajder78[WYTNIJTO]@wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak PeKaO SA zapoznaje sie z klientami...
    Date: Thu, 15 Apr 2004 13:30:58 +0200
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 19
    Message-ID: <c5lrpj$6jl$1@inews.gazeta.pl>
    References: <H8qfc.7010$N9.1188@news.chello.at>
    NNTP-Posting-Host: nd215.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-1"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1082028659 6773 83.31.88.215 (15 Apr 2004 11:30:59 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Apr 2004 11:30:59 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-User: spider78
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:294592
    [ ukryj nagłówki ]

    W wiadomosci H8qfc.7010$N...@n...chello.at,
    A. napisal:
    > Wczoraj o godzinie 10:30 dzwoni do mnie pani z PeKaO SA i mowi, ze
    > jest opiekunem moje rachunku i chcialaby sie spotkac ze mna aby mnie
    > poznac, itd.

    to sie teraz nazywa program lojalnosciowy, czyli jak zatrzymac klienta u
    siebie za wszelka cene, czytalem o tym ostatnio artykol w "Duzym Formacie"
    GW. Chodzi o to zeby klient spoufalil sie z jakas osoba/osobami które
    identyfikowalby ze swoim bankiem i likwidujac konto bedzie sie czul jakby
    kogos zawiódl, opuscil (w jednym banku podobno pracownice dostaly sluzbowe
    komórki i daja numery zaufanym klientom, mówiac ze to prywatny), to teria. A
    jak praktyka sami widzimy, nie pomoga mile slowa, troska, zainteresowanie,
    jak nadal wszedzie bedzie beton, biurokracja, papierkologia. Tak naprade to
    jasna przyszlosc wróze tylko bankom, któzy rzeczywiscie traktuja klienta
    indywidualnie i potrafia dostosowac sie do jego potrzeb.
    --
    spider

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1