    From: jahckal <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo - potwierdzenie przelewu
    Date: Wed, 22 May 2002 00:21:36 +0200
    Sender: j...@p...onet.pl@as1-105.leczna.dialup.inetia.pl

    Witam, w wiadomości z dnia Tue, 21 May 2002 19:27:20 +0000 (UTC), od
    Maciej <m...@a...skrzynka.pl> napisano:

    >Fair -play??? No co Ty? Oplaty nie obowiazywaly jescze nie weszly w zycie
    >(bo operacja zostala wstrzymana zanim w o gole ruszyla) Okreslenie
    >terminu dokladnego wyznacza PUNKT od kiedy nalezy "odliczac czas" (prawo
    >nie moze isc wstecz) i ja to tak pojmowalem.
    >Byc moze blednie, jednak wlasnie takie malutkie niezgodnosci,
    >nieporozumienia orab brak jasnych klarownych regol wplywa na moje
    >nastawienie do tego banku takie, a nie inne.To co nizej cytujesz jest tym
    >wlasnie jednym z wielu "przekretow" i jestem bardzo ciekaw jaki bedzie
    >nastepny ehh

    Chodzi tu tak na serio o to, że jak tu wcześniej zostało ustalone
    W.Nawara był jedynym posiadaczem konta Inteligo, który doczytał do
    końca TOiP, która zaczęła OBOWIĄZYWAĆ dnia 15 lutego. A szkoda.
    Proponuję Macieju przestudiować ją dokładnie.
    A o pobierane opłaty zawsze można się dopytać na infolinii, tylko
    trzeba sobie wcześniej przygotować pytania.

    > Faktem jest to ze zostal nieopatrznie ustawione zlecenei
    >stale ( toku realizacji) po wczesniejszym przelewie recznie tych samych
    >srodkow (jakas tam bledna decyzja) Byl to akurat okres weekendowy, tak
    >wiec jak wiadomo transfer byl niemozliwy, wiec ojciec zadzwonil do
    >konsultanta by zablokowali srodki, by w pierwszy dzien rozlizceniowy do
    >wyplyniecia pieniedzy z banku nie doszlo. Niby wszystko bylo OKi ,
    >ednak pieniadze poszly ?!
    >I na co tu sie zdal polecany przez Ciebie Konsultant?

    Może Twój ojciec zablokował sobie środki pod realizację tego przelewu
    (z blokadą wygasającą tuż przed realizacją) No to w takim razie już na
    pewno nie ma siły aby nie został on zrealizowany. Dlaczego po prostu
    nie chciał usunąć przelewu, tylko "blokował środki"?
    No i jak zauważył wcześniej W.Nawara nie ma zleceń stałych do ZUS.
    Polecam więc częściej niż w iNnym banku uaktualniane faq Inteligo. Na
    pewno będzie mniej powodów do marudzenia.

    jahckal