    From: SebCz <a...@K...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Inteligo] jaki jest kod BIC tegoż banku?
    Date: Thu, 11 Mar 2004 14:10:27 +0100

    > Myślałem, że może podałeś ten wcześniej obowiązujący w Inteligo SWIFT
    > ale jak ten nowy to powinno być OK.
    > Może za bardzo już kombinuję ale przyczyną może być niewłaściwa nazwa
    > banku.
    > Jak podałeś nazwę banku Inteligo i kod SWIFT BPKOPLPW to jak sprawdzą
    > to nie będzie się im zgadzało. W FAQ na www Inteligo podają, że trzeba
    > podać SWIFT PKO BP SA i jako nazwę banku również podać PKO BP SA.

    Podałem tak: PKO BP COI Inteligo
    Podałem równie adres korespondecyjny, wszystkie dane zaczerpnięte od
    Inteligo.
    No i podkreślam - RAZ poszło. Po odbiciu przeszło i drugi raz (jeden
    dzień!).

    > Jak
    > do tego dorzucić jeszcze rachunek w standardzie IBAN (czyli PL+NRB) to
    > mamy komplet danych i nie ma siły żeby nie przeszło bo innych danych
    > nie ma.
    >
    > Ten kod CCC działa tylko na terenie Hiszpani (ma 20 znaków a nie 3).
    > Jest to coś jakby nasz NRB. Jak doda się przed CCC (20znaków) "ESCC"
    > gdzie CC to cyfry kontrolne mamy rachunek w standardzie IBAN (24
    > znaki).

    Nie zgłebiałem dokładnie tego tematu, mozliwe. Ale to w sumie nie ma
    znaczenia dla mnie, bo to ja odbieram, a nie otrzymuję :)

    > Aaa, i jeszcze jedno. Przelew "odbija" w Polsce (w PKO BP) czy nie
    > chcą go przyjąć do realizacji w Hiszpani?

    Tego jeszcze nie wiem, złozyłem reklamację tej transakcji, mają sprawdzić
    i mi dać znać, czy to po tej czy tamtej stronie.

    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....