    From: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Inteligo] Karta kredytowa ?????????
    Date: Thu, 30 Sep 2004 10:36:28 +0200

    Użytkownik "kuba" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:2e5f.000006c8.415bbf1f@newsgate.onet.pl...

    > Kiepska ta karta kredytowa. Nie dosc, ze trzeba placic za nia co miesiac
    prawie
    > 1zl, w sumie to 19,46zl rocznie za korzystanie z karty i wydanie oraz
    > rozpatrzenie wniosku. Do tego płaska karta i na dodatek grace period 0dni!
    > Odsetki leca odrazu po kupnie/wyjecia z bankomatu. Przeciez w PKO BP juz
    lepiej
    > maja! Mam nadzieje, ze stary PKO BP nei pojdzie w slady cenowe Inteligo, a
    > tylko informatyzacji.

    To jest zwykly kredyt odnawialny (jest to objasnione w linku do kredytu) do
    ktorego dodatkowo jest wydawana ta karta.
    Usluga dawno w Inteligo oczekiwana.
    Takie karty wydaje tez ING i jeszcze pare bankow.
    W ktorej karcie kredytowej z grace-periodem masz DARMOWA wyplate z
    bankomatow.

    Ja bym nie powiedzial, ze TA karta jest kiepska. Problem jest raczej w tym,
    ze nie maja "normalnej" karty kredytowej - wypuklej i z GP.

    --
    Pozdrowienia
    ---