-
X-Received: by 2002:aca:adcb:: with SMTP id w194mr1817091oie.97.1551177650630; Tue,
26 Feb 2019 02:40:50 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:aca:adcb:: with SMTP id w194mr1817091oie.97.1551177650630; Tue,
26 Feb 2019 02:40:50 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!y22no101907ita.0!news-out.google.com!v188ni178itb.0!nntp.google.com
!y22no101903ita.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-fo
r-mail
Newsgroups: pl.biznes.banki
Date: Tue, 26 Feb 2019 02:40:50 -0800 (PST)
In-Reply-To: <q533fv$u9p$1@node2.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.171.220.154;
posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
NNTP-Posting-Host: 46.171.220.154
References: <q50inv$lg5$1@node1.news.atman.pl>
<f...@g...com>
<q533fv$u9p$1@node2.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <3...@g...com>
Subject: Re: Idea Beztroska wcale nie taka beztroska
From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
Injection-Date: Tue, 26 Feb 2019 10:40:50 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:641290
[ ukryj nagłówki ]W dniu wtorek, 26 lutego 2019 11:13:20 UTC+1 użytkownik miumiu napisał:
> Ty tak serio? za 1-2zł to mi sie nawet nie chce ani dzwonic ani pisać ani
> jechać 5km do banku.
A na grupę chce Ci się pisać?
Tu akurat racji nie miałeś, ale ja reklamowałem nawet 1gr w mBąku i oddali mi.
Ma to też skutki długofalowe - zaznaczają sobie, że nie jesteś klientem w krawacie i
nie próbują potem głupich numerów.
A nawet na tyle automatyzują, że na infolinii trafiasz do najlepszego dostępnego
konsultanta.
Przykład dziś z santiego - 15 minut rozmowy o tym, czy mogę załatwić dla żony
dodatkową KK bez przyłażenia do oddziału. Pierwsza pani przynosi dobre wieści - mogę
złożyć wniosek (też są głąby, wniosek o dodatkową KK - i jeszcze jest jakaś
"decyzja") przez telefon, a wystarczy, że żona przyjdzie do oddziału i podpisze.
Przełacza do "docelowego" konsultanta - a ten mówi, że nie, najwyżej mogę złożyć
wniosek przez telefon, ale przyjść musimy razem. OK, niech choć będzie ten wniosek -
też nic z tego, bo nie mają zgody żony, żeby do niej zadzwonić.
Skoro już to tutaj opisałem to żaden problem zrobić ^C+^V do pisma reklamacyjnego.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Re: Prawo móżdżek...
- frankowicze odcinek NNN
- O wisienkach
- zysk NBP
Najnowsze wątki
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości
- 2024-05-07 Chess
- 2024-05-07 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-06 Re: Prawo móżdżek...
- 2024-04-29 frankowicze odcinek NNN
- 2024-04-25 O wisienkach
- 2024-04-25 zysk NBP