eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • From: "Dariusz Młyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <ft2eh9$lre$1@inews.gazeta.pl> <ftacit$9q6$1@inews.gazeta.pl>
    <ftbajg$kn4$1@flis.man.torun.pl> <ftd3f1$gco$1@inews.gazeta.pl>
    <47fbdd04$1@news.home.net.pl> <ftgrb8$qp0$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: ING najgorszy bank
    Date: Thu, 10 Apr 2008 22:51:18 +0200
    Lines: 12
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    NNTP-Posting-Host: 81.190.75.212
    Message-ID: <47fe7dc7$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1207860679 81.190.75.212 (10 Apr 2008 22:51:19 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: m...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:443840
    [ ukryj nagłówki ]

    > Interesuajce jest, ze po mojej pisemnej reklamacji przedstawiciel
    ING
    > zadzwonil i chcial w ustnej formie przekazac jak ('tajny') algorytm
    bedzie
    > decydowal ktora transakcja ma byc autoryzowana smsem a ktora nie....
    >
    Ja za pomocą systemu ON-LINE złożyłem reklamację w której nie
    zgadzam się na wprowadznie nowego sposobu autoryzacji powodującego
    obniżenie bezpieczeństwa moich środków na koncie.
    Potwierdzili, że przyjeli to jako reklamację i czekam na odpowiedź.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1