  • Data: 2020-04-18 03:50:27
    Temat: Re: Hieny BANKSTERSKIE już próbują zarobić na epidemii
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "z" 5e9848fa$0$17347$6...@n...neostrada.pl

    > ale... na fafnastej stronie umowy drobnym druczkiem że od odsetek zapłacisz
    odsetki.

    W dowcipie o blondynce bankierzy są chciwi i głupi,
    ale w rzeczywostosći nie zawsze są głupi. ;) [nawet
    w Getin, gdy na moje proste (o datę z dokładnością
    jednego dnia) pytanie wielokrotnie powtarzane nie
    dawano odpowiedzi, bankierzy nie są półgłówkami]

    https://kawaly.tja.pl/dowcip,przychodzi-blondynka-do
    -banku-i-mowi

    --