  • Data: 2008-05-14 22:16:53
    Temat: Re: Getin - lewe prowizje przy kredytowaniu aut
    Od: "Romek" <r...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To jakies chore jest, slyszalem o przekretach wykonywanych wspolnie
    > przez klientow i pracownikow, ale tego chyba nie mozna zaliczyc do
    > takiej kategorii?
    >
    > Jakim klientem trzeba byc zeby sie na to zgodzic? No nie wiem, czy oni
    > wczesniej podaja wysokosc odsetek (rat) itd. z uwzglednieniem tej
    > "prowizji"?

    Jest to z pewnością chore, jednak niestety prawdziwe. Mało tego ten
    agent oferuje od 6-8% prowizji od udzielonego kredytu handlarzom aut w
    zamian za doprowadzenie kupującego właśnie do jego biura. Komisy w
    większości pozrywały z nim współpracę i same zaczęły oferować kredyty
    samochodowe, ze względu na to, że to właśnie właściciel komisu zbierał cięgi
    od człowieka który zakupił auto w kredycie. Pozostali pojedynczy handlarze,
    pod których otworzył sobie wirtualny autokomis do którego są wstawiane i
    sprzedawane samochody, najczęściej kupione za 100E ale przywiezione do kraju
    mają wartość w kredycie nieraz i 70-80tys zl