eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGetin Online - awaria goni awarię › Re: Getin Online - awaria goni awarię
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Getin Online - awaria goni awarię
    Date: Tue, 04 Sep 2012 14:45:42 +0200
    Organization: krystek.art.pl
    Lines: 30
    Message-ID: <k24t5m$9g4$1@node2.news.atman.pl>
    References: <k24hfg$96n$1@node1.news.atman.pl>
    <5045cead$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: u...@k...art.pl
    NNTP-Posting-Host: 91-145-138-83.internetia.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1346762742 9732 91.145.138.83 (4 Sep 2012 12:45:42 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Sep 2012 12:45:42 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.5.0
    In-Reply-To: <5045cead$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:578658
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-09-04 11:47, Izydor pisze:
    > On 2012-09-04 11:26, Zbynek Ltd. wrote:
    >> Elo
    >>
    >> Po ostatnio opisywanych padach systemu, kolejny głaz do ogródka
    >> nieradzącego sobie z informatyzacją Getin Online. Online? Online?! Chyba
    >> offline. Przeplatany z online losowo wybranymi działaniami.
    >>
    >> Zawsze było tak, że przelew z konta jednej osoby na konto drugiej
    >> pojawiał się natychmiast. Czyli po zalogowaniu na drugie konto,
    >> pieniądze już tam były.
    >
    > Tydzień temu w weekend znikneli ludziom pieniadze z lokat i kont, w
    > ostatni weekend nie działały przelewy.
    >
    > Wiec ja skorzystalem z tego druku:
    > https://dl.dropbox.com/u/16628497/GO%20wypowiedzenie
    %20umowy%20rachunku.pdf
    >
    > Wczoraj zadzwonili, potwierdzili, zadnego namawiania do pozostania.
    > Widac za duzo maja klientów i czesci ich chca obrzydzic swoje usługi :)

    A wiesz, że gdy dzwoniła do mnie trele(-morele)konsultanka z GO po
    złożeniu przeze mnie internetowego wniosku o Konto Skarbonkowe to
    pytała, czy aby na pewno jestem dalej zainteresowany założeniem tego
    konta? Może chciała wysondować czy się nie rozmyśliłem? ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1