  • Data: 2002-01-15 08:01:08
    Temat: Re: Fundusze inwestycyjne 28 lutego
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl> szukaj wiadomości tego autora

    maryan <m...@b...pl> wrote:

    > Trochę bezsensu... większość TFI pobiera prowizję przy wpłacie (czas
    > promocji
    > i zerowych opłat już się skończył ;-)) więc możesz na tym wyjść jeszcze
    > gorzej
    > (biorąc pod uwagę fakt, że możesz posiadać także inne TFI niż Obligacyjne)!

    Wiekszosc obligacji i pienieznych ma zerowe oprocentowanie albo niziutkie.

    > Zresztą na przykładzie: PEKAO pobiera 2,5% (można stargować do 2% ;-))
    > od wpłaty na fundusz Obligacji (im kwota wyższa tym mniej, ale w to nie
    > wnikamy)

    Nie ma TFI Pekao , a co do akcyjnych to sie zgodze. Oczywiscie wszystkie
    te manewry maja sens przy kilkuset kilo zlotych

    --
    Pawel "ROBBO" Kaminski email:r...@s...ec.pl tel+48605077548
    Muzeum Telefonów Komórkowych - http://www.mtk.prv.pl/