eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala? › Re: Eurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala?
    Date: Thu, 7 Jul 2005 00:45:05 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 31
    Message-ID: <dahmun$1jn$1@inews.gazeta.pl>
    References: <daeqf2$280$1@nemesis.news.tpi.pl> <dahcee$ke3$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <dahcj9$kat$1@inews.gazeta.pl> <dahigt$1ob$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.39.34
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1120689944 1655 217.153.39.34 (6 Jul 2005 22:45:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 6 Jul 2005 22:45:44 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-User: mrmrooz
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:356196
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Nieradek" <n...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dahigt$1ob$1@news.onet.pl...
    > MrMrooz wrote:
    >
    >> Inaczej musisz robić to za pomocą infolinii, która
    >> z tego co pamiętam działa tylko do pewnej godziny (mama na myśli
    >> obsługę ludzką).
    >
    > Dodam tylko, ze w takim momencie trzeba znajdowac się pod numerem tego
    > telefonu, ktory sie zapodalo do kontaktów z infolinią. Niestety ja swego
    > czasu mialam potezny niefart, ze podalam telefon sluzbowy, ktory z racji
    > zakonczenia wspolpracy z firma (wlascicielem telefonu) musialam zdac.
    To fakt, upierdliwe, ale jest to wymóg bezpieczeństwa - no bo skąd mają
    wiedzieć, że ty to ty?

    > Zupelnie wylecialo mi z glowy, ze przed oddaniem telefonu powinnam byla
    > skontaktowac sie z infolinia i podac nowy namiar telefoniczny do siebie,
    > bo
    > żeby nowy numer zaistnial w systemie (poprzez kontakt z infolinią) trzeba
    > byc dostepnym w trakcie aktualizowania namiarów zarówno pod starym numerem
    > jak i nowym - tak mi wówczas wytłumaczono. A że stary telefon byl juz poza
    To chyba normalne, cięzko pamiętać jeszcze o takich pierdołach, swoją drogą,
    to trudno być pod starym i nowym telefonem, zwłaszcza że gdy jeden je ze
    starej a drugi z noweh firmy :-)
    Nie pamiętam, czy przypadkiem nie można podać dwóch telefonów (komórka i
    stacjonarny).

    Pozdrawiam
    Michał M


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1