    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurobank -- przelewowy ZONK. :)
    Date: Tue, 1 Jul 2008 21:06:18 +0200

    "Robert Kois" 1ejwdz3kuxd6n$....@k...kojer

    > A wróciły?

    Moje -- nie. Wróciły atotta.

    " atott" g4d5f4$40a$...@i...gazeta.pl

    > Mam podobna przygode na drodze z Lukasa do Mille. Zlecilem w piatek ok 17 dwa
    > przelewy jeden na mniejsza kwote drugi na 6x wieksza. Ten mniejszy przeszedl
    > a drugi wrocil na konto L (oba na to samo konto) . Wczoraj ponownie zlecilem
    > wiekszy i do dzis do 13 nadal nic nie przeszlo.

    > bo poniżej piszesz, że jednak doszły?

    Moje doszły i trudno powiedzieć, że doszły za późno lub choćby późno.

    > Jeżeliby wróciły to powinny być odpowiednio opisane (z przyczyną).

    Kiedyś moje pieniądze wróciły. Wróciły i nic nie powiedz o tym, że wróciły.
    Dałem Matce pieniądze i poprosiłem, aby zapłaciła za moje mieszkanie w czasie,
    gdy nie było mnie w Białymstoku. Matka w stosownym czasie zleciła przelew
    i zapomniała o sprawie -- ja zazwyczaj wszystkiego pilnuję, ale zauważyłem,
    że taką nadgorliwością nie każdy się wykazuje.

    Pieniądze wróciły a ciecie skierowały sprawę do sądu. Wysłały wezwanie
    do sądu na adres, pod którym nikt nie mieszkał, o czym wiedzieli, bo
    mieli siedzibę oddaloną od mego mieszkania o pięć metrów i widzieli
    w swoich podglądach, że od paru lat zużycie wody w mieszkaniu wynosi
    zero. :) Ponadto znali mnie osobiście i wiedzieli (jak to na wsi ;)
    bywa) o tym, że mieszkam 400 metrów dalej. Nawet nie tylko znali mój
    numer telefonu (pod którym mieszkałem) ale dzwonili do mnie wielokrotnie
    wcześniej w różnych sprawach. :)

    No i ciecie poinformowały mnie osobiście o tym, że wyrok stał się
    prawomocny w dzień po uprawomocnieniu. :) Wtedy oczywiście znaleźli
    mnie bez trudu!!! :)

    I aby było jasne -- nie bank zawinił, ale ciecie, podając złą nazwę
    swego cieciowiska. :) Ja na ten adres słałem pieniądze przez parę lat
    z powodzeniem, ale pieniądze wysłane przez moją Matkę -- wróciły z powodu
    niezgodności konta i adresu. :)

    Niby mówimy tu o niefrasobliwości banków, nie cieci, ale łatwo wyobrazić
    sobie sytuację, gdy stajemy przed sądem jako ewidentni złoczyńcy dzięki
    niefrasobliwemu bankowi. :)

    Gdy się nie ma pieniędzy -- łatwo zauważyć ich powrót, ale gdy ma nadmiar
    i na dodatek się wydaje swoje i nie swoje (a Matka obracała z konieczności
    cudzym,i pieniędzmi, które przetrzymywała czasami na swoim RORze, aby nie
    trzymać ich w ,,skarpetach'', gdy z jakiegoś powodu nie mogła ich bezzwłocznie
    wpłacić na konta docelowe) pieniądze -- łatwo się pogubić.

    Dotarły. Tak więc łatwiej będzie mi pogodzić się z ewentualną utratą
    konta w Multi, gdzie sprawdzenie stanu konta po wpłacie we wpłatomacie
    kosztowąło mnie 3 złote. :)

    Jutro wypróbuję konto w BGŻ. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'