  • Data: 2002-02-12 17:56:41
    Temat: Re: Elektroniczne konto dla firmy
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości
    news:8fse6u0mle4a2i30dr5kl5onvddr8gdh3l@4ax.com...
    > Nie wiem czemu uważasz za błędny? Dla mnie taki
    nie jest, bo ja mam
    > wpisaną nazwę skróconą bez nazwisk. I myślę, że
    nikt nie będzie płakał
    > o te nazwiska.
    >
    > A może Twój wyciąg był taki, bo tak podałeś
    nazwę firmy? Zapytaj
    > Garbuska...

    W którymś mailu wspominałeś że płacisz(łeś) zus w
    bzwbk.
    TOiP osób fizycznych w BZWBK wspomina o
    załącznikach/wtónikach do wyciągu dokumentujących
    uiszczenie należności z tytułu np. opłaty skladki
    ZUS. Rzeczywiście coś takie dołączają ? Jak
    wygląda taki załącznik do
    wyciągu, stemplują go ?

    Sark