  • Data: 2002-01-14 14:36:08
    Temat: Re: Dzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, Jan 14, 2002 at 02:32:42PM +0000, Adam Płaszczyca wrote:

> [...]
    > a oni ciach kartę. Ty do banku z mordą i dostajesz wyjaśnienie, że
    > pracownik sklepu miał wątpliwości co do Twego prawa posługiwania się
    > kartą. Pracownik bowiem widział wcześniej inna osobę która miała podobne
    > nazwisko na karcie. Wobec czego uznal, że możesz być złodziejem który
    > ukradł tamtą kartę i dlatego poprosił Cię o zweryfikowanie Twojej
    > tożsamości. Ponieważ odmówiłeś, to zgodnie z procedurą zatrzymał kartę.
    >

    > Udowodnij sklepowi, że mówi nieprawdę.
    >
    > Teraz rozumies,z że explicite prawo takie nie jest zapisane, jednak w
    > praktyce sklep, jeżeli chce, to *zawsze* ma wątpliwości?

    Jesli sadzisz ze w takiej sytuacji wyjde ze sklepu to sie grubo
    mylisz.

    W takiej sytuacji to ja wolam policje.

    > Popatrz głębiej. Jeżeli są wątpliwości co do tożsamosci karty nie wolno
    > oddać.
    > MOże zauważysz, że to, o czym pisze nei jest napisane wielkimi literami
    > w jednym miejscu.

    No to zastanow sie z kolei Ty - albo piszesz ze ma prawo, albo ze ja
    nie moge nic na to poradzic. Roznica jest duza, bo w drugim wypadku ja
    robie straszny dym, w pierwszym mam polozyc po sobie uszy.

    Mam wrazenie ze z osoby ktora powoluje sie na ustawy i rozporzadzenia
    zaczynasz zauzywazac ze to cale 'prawo' polega na tym "a co Pan mi
    zrobi". Prawo to nie jest!

    --

    --w