eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDziwna reakcja banku na sygnał o zaginionej karcieRe: Dziwna reakcja banku na sygnał o zaginionej karcie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.atman.pl!wsisiz.edu.pl!p
    m.waw.pl!defiant.pm.waw.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dziwna reakcja banku na sygnał o zaginionej karcie
    Date: 26 Sep 2002 02:07:44 +0200
    Organization: The Palace of Youth in Warsaw
    Lines: 14
    Message-ID: <m...@d...pm.waw.pl>
    References: <4...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: defiant.pm.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: defiant.pm.waw.pl 1032998864 4329 195.116.170.34 (26 Sep 2002 00:07:44 GMT)
    X-Complaints-To: n...@d...pm.waw.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 26 Sep 2002 00:07:44 +0000 (UTC)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:204497
    [ ukryj nagłówki ]

    r...@p...onet.pl writes:

    > Bank odmówił (sic!) matce zastrzeżenia
    > karty. Stwierdzili, że skoro w dniu zdarzenia (25.09) stan konta jest zgodny i
    > skoro rodzaj karty nie pozwala na dokonanie transakcji w internecie, to nie ma
    > potrzeby zastrzegania karty bo osoba postronna nie znając PIN nie może z niej i
    > tak skorzystać.

    A ten bank to tak pisemnie odmowil (albo moglby to zrobic)? Moze byloby
    to niezle wyjscie, nie byloby pozniej problemu przy reklamacjach
    wszystkich transakcji robionych bez PINu.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1