  • Data: 2012-06-25 16:27:42
    Temat: Re: Drugie 50zł z Sync - kto juz dostał?
    Od: " Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):

    > Chyba chodziło o wpłatomaty euronet:
    >
    > http://www.euronetpolska.pl/p,158,_wplatomaty.html

    Dokładnie. Tylko trzeba użyć działającej karty nieobsługiwanego banku, ja np. do
    synca podpiąłem
    kartę OpenOnline i trzeba na tym koncie karty mieć 1 zł by przypisać w euronecie
    rachunek do
    wpłat. Potem tylko wsadza się kartę, wbija pin, potwierdza rachunek, wkłada kasę i do
    domu. Kasa
    przychodzi pierwszą sesją kolejnego dnia.