    From: "henning" <h...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dostalem 2 kredyty - poradzcie ktory wybrac!
    Date: Wed, 5 Mar 2003 17:57:01 +0000 (UTC)

    ChillZ <n...@n...pl> napisał(a):

    > Dostalem kredyt mieszkaniowy w GE (euro) i PKO BP (CHF) - wartosc ok
    > 120.000. Nie wiem ktory wybrac - mam nadzieje ze dla Was bedzie to
    oczywiste
    > ale dla mnie kredyty to grzaski teren. Niby PKO BP wydaje sie lepszy
    > (malejace raty, nizsze oprocentowanie) ale w GE z kolei nie ma oplat za
    > przyznanie, zwracaja koszty hipoteki (co juz mi oszczedza ok 6.000 zl). Po
    > prostu licze ze ktos mi podpowie :/ Umowe musze podpisac w zasadzie w ciagu
    > 2 dni a poniewaz to decyzja zyciowa ;) prosze o porade.

    Odradzam GE:
    najpierw wszystko pieknie - do podpisania umowy
    pozniej zaczynaja sie schody, nie mowiac juz nic o ich infolinii
    do ktorej nie dosc ze trudno sie dodzwonic, to kompletnie nic nie wiedza
    to ich "prosze jeszcze chwileczke poczekac" slysze do dzis
    Ja splacilem ich kredyt euro CHF ktore wzialem z multi
    polecam
    henning