    From: "bradley.st" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dopłacimy bezrobotnym do kredytów
    Date: Sun, 21 Jun 2009 05:11:39 -0700 (PDT)
    <h1go8l$mpn$5@news.interia.pl> <h1gq2g$hpr$1@news.onet.pl>
    <5...@o...googlegroups.com>
    <h1gu9d$ui2$1@news.interia.pl>
    <0...@t...googlegroups.com>
    <h1illd$gv8$1@news.onet.pl>
    <5...@n...googlegroups.com>
    <h1isdh$3vo$1@news.interia.pl>
    <7...@e...googlegroups.com>
    <h1j12n$98j$1@news.interia.pl>
    <c...@f...googlegroups.com>
    <6jcr2t8bxds9$.dlg@saikokila.pl>
    <f...@v...googlegroups.com>
    <1gtv4imeya00a$.dlg@saikokila.pl>
    <5...@v...googlegroups.com>
    <h1kuhu$3d7$1@news.onet.pl>

    On 21 Cze, 05:29, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Ale co z tego, że nie ma obowiązku administracyjnego skoro bez ID nic
    > nie załatwisz.

    To, ze masz wolny wybor. To ze nie ma systemu nakazowego, z jednym
    przepisem na temat obowiazku posiadania ID "bo poniewaz" i drugim, z
    sankcjami finansowymi za brak zaprezentowania ID "na zadanie
    uprawnionych".

    > W PL też nie ma realnych sankcji za brak dowodu/meldunku

    Mam pewne watpliwosci po przeczytaniu tego:

    http://wyborcza.pl/1,75478,3410493.html

    "Takie tłumaczenie nie przekonało funkcjonariuszy. Na turystów
    nałożyli po 200 zł mandatu. Reszta turystów miała meldunek. - Chciałem
    wyjaśnić sytuację, ale usłyszałem, że mandat może sięgnąć 500 zł i
    mogę zostać zakuty w kajdanki i sprowadzony do Zakopanego jako
    przestępca - dodaje student."

    > Pięć dolarów to 20 PLN, w Polsce jak sam mówisz jest to 30 PLN.
    >
    > Jedna/dwie wizyty w urzędzie raz na DZIESIĘĆ lat to ma być upierdliwość ?

    Tym bardziej NIE jest wiec nia odnowienie State ID przez internet, za
    mniejsze pieniadze, i z dostawa do domu, prawda? Wbrew temu co pisal
    Saiko Kila o State ID, na ktorego post odpisywalem.

    > Tam chodziło o nie OKAZANIE.

    Whatever. ;) Zupelnie jak przy manadacie "za niemanie swiatel". :)