    From: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Długość listu w poczcie wewnętrznej VWdirect
    Date: Fri, 15 Nov 2002 22:47:42 +0100

    > A w ogóle ci odpisują? To i tak masz szczęście. Mnie nie zaszczycają nawet
    > odpowiedzią.

    Kiedyś czekałem średnio miesiąc na odpowedź. Teraz jest lepiej - dostaję
    opowiedzi z dnia na dzień a nawet tego samego dnia.

    Ostatnio zadałem pytanie o to, do czego można wykorzystywać poszczególne
    kanały informacyjne. Oto odpowiedź banku:
    "Szanowny Panie, telefonicznie może Pan zlecić przelew, uzyskać informacje
    dotyczące rachunku, oferty itp. Nie można telefonicznie złożyć reklamacji.
    Wszelkie reklamacje mogą być przysyłane pocztą, faksem (wygodniejsza i
    szybsza forma) i mailem po zalogowaniu się tokenem (tu utrudnieniem jest
    poruszana już przez nas kwestia ilości znaków). Za pomocą maila przekazywane
    są drobne informacje."