eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątkowego.Re: Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątkowego.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: ztomasz <z...@o...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko
    Wyjątkowego.
    Date: Sun, 15 Nov 2009 11:01:28 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 36
    Message-ID: <hdojhp$msi$1@news.onet.pl>
    References: <zfoxgvd2xtao$.ap28to19phtb.dlg@40tude.net>
    <1...@v...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: user-89-108-237-211.mobile.playmobile.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1258279291 23442 89.108.237.211 (15 Nov 2009 10:01:31 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 15 Nov 2009 10:01:31 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <1...@v...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:509301
    [ ukryj nagłówki ]

    Jarek Andrzejewski pisze:
    > Tak się zastanawiam: skoro podczas rozmowy już padła zapowiedź, że
    > rozmowa jest nagrywana, to Ty już chyba nie musisz osobno tego
    > zaznaczać? Innymi słowy: zgoda banku na nagrywanie nie jest potrzebna,
    > bo przecież doskonale wie, że rozmowa jest nagrywana (sam to
    > oświadczył).
    >
    > --
    > pozdrawiam,
    > Jarek Andrzejewski

    Nagrywanie jest prowadzone w celu szkolen lub rozpatrywania reklamacji
    itp. Nagrywanie ze strony klienta nie jest mozliwe jesli konsultant sie
    nie zgodzi. Zreszta klient tez moze sie nie zgodzic na nagrywanie i
    rozlaczyc sie. Az dziwie sie czasami jakie to kretyny dzwonia na
    infolinie. Ja pracuje na takowej i czasami takie jelopy dzwonia dla
    testu i pozniej komunikat na jakims ogolnym forum ze konsultant o czyms
    nie wiedzial (bo tez zadane pytanie z kosmosu). Poza tym jak ktos jest
    dziwny i nie potrafi wprowadzic hasla to jego wina. W tym przypadku
    klient co chcial zrobic poprzez konto online? Natychmiastowy przelew
    dokonac czy co? w godzinach nocnych? Czy sprawdzic czy na panienke
    staczy? Jesli zostalby okradziony i chcialby zastrzec karte to jak ta
    Pani mu przekazala jest drugi numer, a odblokowanie logowania jest
    mozliwe zgodnie z podpisanym przez niego regulaminem tylko w oddziale i
    gdzie problem? Jesli z jakis przyczyn nie ma dostepu do infolinii w
    godzinach nocnych to zawsze mozna zlozyc reklamacje jesli w tym czasie
    zginie jakas kwota pieniazkow.
    Jakby co nie pracuje w zadnym bankow itp. i moja wypowiedz spowodowana
    jest poirytowaniem tym jak klient moze byc glupi.
    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1