    From: "Sark" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dlaczego nie możnazmienić nadawcy przelewu [mbank]
    Date: Sat, 9 Feb 2002 11:57:23 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@ntwklan-sz-62-233-158-34.devs.futuro.pl

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl>
    napisał w wiadomości
    news:20020209002214.GP9443@diuna.pingwin.waw.pl...

    > A swoją drogą - po to są te cholerne 4 linijki
    aby cos w nich
    > umiescić.

    Cztery linijki powiadasz, tam nie ma żadnych
    linijek (w BSK chyba sa wydzielone 4). Fakt że jak
    definiujesz przelew to przenosi ci do następnej
    linijki po zapelnieniu poprzedniej ale tych
    linujek może być nieograniczona ilość.
    Przed chwila zaeksperymentowałem i wprowadziłem
    440 znaków (mógłbym spokojnie więcej bo z prawej
    strony pojawia sie pasek przewijania). Próba
    zatwierdzenie tak zdefiniownego przelwu skończyła
    sie komunikatem "Pole 'Tyruł przelewu' ma 440
    znaków. Maksymalna dozwolona długość to 140
    znaków" . Dobrze ze komunikat pojawia się przed
    uzyciem tana ale byłoby chyba lepiej aby takie
    ograniczenie pojawiło się juz podczas samego
    wprowadzania tekstu "tytuł przelewu" a tak jest
    np. w BZWBK.

    Sark