    From: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dlaczego mBank jest zły.
    Date: Mon, 3 May 2004 22:57:48 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179046213.chello.pl

    Szymekg <s...@g...pl> wrote:
    Byłbym bardzo
    > wdzięczny jak by mi ktoś wyjaśnił dlaczego tak bardzo nie lubicie
    > mBanku.

    eeee. Po tym jak odeszla 50groszowa elita nie jest zle, wiec nie wiem po
    czym wysunales taki wniosek.
    Zauwaz, ze teraz zle zaczeto mowic o VW Banku direct.
    Po prostu - ponoc darowanemu koniowi nie patrzy sie w zeby. W przypadku
    bankow ludzie mysla, ze jak przyniosa do niego 500 zl to im sie wszystko
    nalezy.

    Ja uwazam, ze za jakosc powinno sie placic. Bogaci takich problemow nie
    maja, bo ida do dobrego banku i nie krzywia sie, jak musza te pare zlotych
    miesiecznie zaplacic za prowadzenie konta.

    http://www.PRnews.pl