  • 21. Data: 2007-08-16 08:21:41
    Temat: Re: Darmowe bankomaty w Europie (PekaoSA)
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Najogólniej - wszystko (co najlepiej widać na demo). Zaczynając od
    > wyglądu interfejsu, jego intuicyjności (choć znam osoby, dla których nie
    > jest on takowy) aż do usług (powiadomienia, dostęp do TFI itp itd).

    Wygląd nie jest rewelacyjny, ale i jakiś większych problemów z nim nie ma.
    Jedyna nieintuicyjność, to małe "wyloguj" w górnej części strony.
    Jak piszę nie korzystam ze zbyt wielu funkcji, po oddziałach się nie
    szlajam, nie dzwonię, więc mogę być zadowolony... ;)
    Z co prawda spore pieniądze mam z grubsza tego co potrzebuję, a chyba żaden
    inny bank mi tego taniej/lepiej nie da.

    > Nie korzystam z jednorazowych zleceń stałych (choć pewnie można), bo od
    > tego mam przelewy :-)

    Ja prawie nie korzystam z przelewów, bo mam zlecenia stałe wieloletnie. ;)

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i nie tylko

  • 22. Data: 2007-08-16 08:26:00
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > W bankomatach Euronetu mozna wybierac kase bez prowizji rozumiem ze to tez
    > bedzie dla niektorych za malo :)

    Można. Ale w bankomatach PekaoSA już nie. A bankomatów BPH znacznie mniej (i
    gorzej rozlokowane) niż PekaoSA.

  • 23. Data: 2007-08-16 09:04:27
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Maciej Loret napisał(a):

    > Można. Ale w bankomatach PekaoSA już nie. A bankomatów BPH znacznie mniej (i
    > gorzej rozlokowane) niż PekaoSA.

    Ke?
    http://bankomatybezprowizji.pl/

  • 24. Data: 2007-08-16 09:05:41
    Od: "nowy" <n...@s...info>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Można. Ale w bankomatach PekaoSA już nie. A bankomatów BPH znacznie mniej
    > (i
    > gorzej rozlokowane) niż PekaoSA.

    Bezsensownie przyczepił się Pan do sieci bankomatów BPH a teraz miesza Pan
    to z PekaoSA proszę się zdecydowac o czym rozmawiamy
    BPH 285/200 czy zupełnie innym banku czyli PekaoSA bo to nie to samo.

  • 25. Data: 2007-08-16 09:31:48
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Ke?

    Stary BPH i stare PekaoSA.

  • 26. Data: 2007-08-16 09:34:07
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Bezsensownie przyczepił się Pan do sieci bankomatów BPH

    Bo bezsensownie rozmieszczone.

    > a teraz miesza Pan
    > to z PekaoSA proszę się zdecydowac o czym rozmawiamy
    > BPH 285/200 czy zupełnie innym banku czyli PekaoSA bo to nie to samo.

    Rozmawiamy o rozmieszczeniu bankomatów BPH i PekaoSA przed połączeniem, gdy
    nie stanowiły jednej sieci, co mogło decydować o wybraniu konta w BPH bądź
    PekaoSA.

  • 27. Data: 2007-08-16 10:09:35
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    k...@g...pl <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > i warto zap=B3aci=E6 okre=B6lone pieni=B1dze.Eurokonto VIP kosztuje 17 z=B3=
    > .. W
    > tym masz obs=B3ug=EA indywidualnego doradcy, nawet jak w plac=F3wce nie ma
    > go, to inny doradca obs=B3u=BFy. Do Eurokonta do=B3=B1czony jest Pakiet
    > Pomocny. Minusem Eurokonta jest jego oprocentowanie, wysoki koszt
    > uruchomienia linii kredytowej i brak subkonta wy=BFej oprocentowanego.
    > Eurokonto w Pekao nadal utrzymuj=EA w=B3a=B6nie dla Pakietu Pomocnego,
    > jednak wszelkie operacje przenios=B3em do innego banku sk=B1d mog=EA robi=

    Po co mi doradca? Zeby debet zmniejszal czy doradzil, jak zmienic prace na
    przynoszaca wyzsze dochody? ;)
    Plusy eurokonta nic mi nie daja natomiast jego minusy sa dla mnie wada.

  • 28. Data: 2007-08-16 10:17:08
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

    > Witam.

    > Można. Ale w bankomatach PekaoSA już nie. A bankomatów BPH znacznie mniej (i
    > gorzej rozlokowane) niż PekaoSA.

    Zalezy dla kogo.
    Zwlaszcza, ze BPH zalozyl duzo placowek zdala od "centrow" miast (wraz z
    bankomatami) i jest przez to latwiej osiagalny dla wielu osob, a jego bankomaty
    np sa wygodniejszy dla pobrania gotowki przed sobotnimi zakupami na pobliskim
    ryneczku.

  • 29. Data: 2007-08-16 10:48:03
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > nie stanowiły jednej sieci, co mogło decydować o wybraniu konta w BPH bądź

    No coz - jesli chodzi o mnie, to moze ze dwa razy przydalo mi sie, ze mialem
    blizej do bankomatu pkosa. Z tego raz bylo to w miejscu, gdzie faktycznie
    poszedlem cos zalatwiac (urzad) wiedzac, ze wyplace z tego bankomatu i nie
    musze po drodze wczesniej wyplacac pieniedzy.
    Natomiast obecnie jestem ciekawy, ile bankomatow i w ktorych miejscach zabierze
    sobie pkosa.

  • 30. Data: 2007-08-16 12:50:57
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Swoją drogą prowizja w wysokosci aż 12 złotych za wypłatę tylko 10 euro kartą BPH-PBK
    z bankomatu CA w Austrii to lekkie
    przegiecie...
    JaC

    -----