  • Data: 2006-08-18 16:44:25
    Temat: Re: "Darmowa" karta kredytowa - pytanie matematyczne
    Od: Catbert <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szymon napisał(a):

    > Citi chyba faktycznie wyciąga dane osobowe i tyle. Mnie 4 tyg. zapewniali,
    > że dostanę KK, a potem odmówili. Wprawdzie mogę dostać u nich kredyt na
    > 18.000zł, ale KK z limitem 1500zł już nie ;-)

    Jak napisałem - miałem niezły ubaw, bo CITI (zapewne z racji posiadania
    moich danych w systemie - które monitorują w okresach zgodnych z
    regulaminem /6 m-cy/ by namawiać o ponowny wniosek) skierował do mnie
    zapytanie, czy wyrażam zgodę na zapoznanie się pracowników z ofertą
    poprzez wizytę przedstawiciela - tuż po tym, jak otrzymałem kolejne
    pismo, że zdaniem banku nie powinienem korzystać z produktu o nazwie "KK
    Citibanku".

    Co ciekawe - dane z wniosku składanego przez internet, ale nie złożonego
    całkowicie (do których edycji można "powrócić") też są przetwarzane -
    dokładniej operator dzwoniący "w sprawie" też je widzi - tj. wniosek
    niedokończony i na dobrą sprawę nie wysłany jest przetwarzany i dostępny
    operatorowi.

    Pzdr: Witek