  • Data: 2002-01-31 01:30:30
    Temat: Re: DG + kpir + wyciągi z banków online
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ppinq" <p...@h...pl> napisał w
    wiadomości news:02013023020658@polnews.pl...

    > Czy powinienem elektroniczne wyciągi co miesiąc
    nagrywać na CD
    > i czy według urzędnika skarbowego będzie to
    "należyte utrwalenie"?
    > A może wystarczy przechowywanie na dysku lub
    dyskietce?

    A co ty bys bracie zrobił jakbyś prowadził KPiR na
    komputerze ? ... CD też podobno nie jest pewne no
    ale takie hielogrify przetrwały 10atki lat, możesz
    spróbować :-))))

    > Co właściwie podatnik ma z tym elektronicznym
    wyciągiem zrobić aby po kilku
    > latach jakaś kontrola skarbowa tego nie
    zakwestionowała?

    A wydruki z kas fiskalnych gina po jakimś czasie i
    im yższa temperatura to tym szybciej ....
    niektórzy trzymaja w lodówkach :-))))

    > Z drugiej strony jeśli się go np. wydrukuje to
    już nie będzie to forma
    > elektroniczna tylko papierowa i to w dodatku bez
    żadnych pieczątek itd.

    ZwBaPolskich tak postanowił i tak drukuja a usy to
    chonorują. jak chcesz to walnij swoja poeczątkę za
    zgodność z oryginałem elektronicznym

    Sark