    From: "Pablo" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: DB24 Internet, pierwsze wrazenia (dlugie)
    Date: Tue, 7 May 2002 19:24:39 +0200

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:2fuqcu865mf28pt9sa051qbtq32rogtq1j@4ax.com...
> [...]
    > spodziwalismy sie juz w lecie zeszlego roku, kazano nam czekac o wiele
    > dluzej. Niektorzy sadzili, ze to moze byc kolejny przelom, najlepsza
    > oferta. I w koncu jest. Co takiego przez tak dlugi czas DB24 nam
    > przygotowal ?
    > Coz, wrazenie jest na prawde duze. Negatywne wrazenie.
    >
    > Pierwszy kontakt (konto mialem juz wczesniej, ostatnio tylko
    > podpisalem w ouddziale umowe o inet) - list zwykly z dosc grubym
    > podrecznikiem i bardzo dziwna lista TANow - zdrapka, ale nie
    > podzielona na pola jak w Inteligo, ale jedna wielka powierzchnia do
    Fakt, trzeba trochę podrapać ale później jest OK
> [...]
    > Przelew trzeba potwierdzic dwoma TANami z "szachownicy"
    >
    > Po zalogowaniu uderza bardzo ubogi wybor opcji.
    > Caly serwis sklada sie z takich czesci:
    >
    > Twoje konto
    > Stan rachunków - tu mozna obejrzec infomacje o koncie, historie i
    > operacje w realizacji
    > Przelewy
    > Zlecenia stałe
    > Kontrahenci
    > Lokaty
    > Bezpieczeństwo
    > Zmiana PIN (i nic wiecej)
    > Ustawienia
    > Strona startowa ( duzo tych ustawien :-))

    Ja też już korzystam z netu w DB24 i powiem tak: w porównaniu np. do mBanku
    bardzo mi się podoba. Faktycznie mają zagregowane dostępne opcje a w mBanku
    są on rozbite na wiele innych, drobnych np. defincje zleceń stałych i
    przelewów z odroczoną datą płatności - wszystko to można w DB24 zrobić w
    przy użyciu jednej opcji. Moje ogólne wrażenie - SPOKO
    > Teraz najlepsze. System nie obsluguje rachunkow w NRB. Trzeba podawac
    > najpierw nr banku w oddzielnym polu nr rachunku, zadnej weryfikacji
    > poprawnosci nr wg IBANu nie ma.
    Nieprawda - chyba, że ja widzę co innego ;)
    > Nie moge doszukac sie zlecania przelewow z data przyszla !!! Moze da
    > sie je zaemulowac jakos przez zlecenia stale, ale jeszcze opcji w tym
    > oknie jakos nie moge pojac (podrecznik mimo, ze gruby w praktyce
    > okazuje sie byc malo przydatny)
    Można to prosto zrobić przez opcję zlecenia stałe - udało mi się bez
    podrecznika :)))
    > Nie ma opcji anulowania zleconego przelewu.
    fakt ale po co ?
    > Krotko mowiac, jestem na prawde pod wielkim wrazenim, ze taki produkt
    > mozna dzisiaj wypuscic.
    > Jest tam jakies demo, sprobujcie, moze uda sie je wam odpalic.
    > Aha, mimo ubogiego interefejsu linksowcy chyba tez nie maja czego
    > szukac, cala nawigacja chodzi po javascripcie.
    >
    > Co do oplat to infolinia twierdzi, ze przelew przez inet za friko,
    > prowadzenie 4 zl a dla nowych klientow bezplanie do grudnia.
    > TOiP na WWW twierdzi ,ze prowadzenie bez oplat, bez zadnych
    > zastrzezen.
    > O cenie przelewu na WWW nic nie ma, dalbym glowe, ze wczesniej bylo,
> [...]
    Tabelę znalazłem - mają ja w dolnym lewym rogu strony - wygląda na OK