  • Data: 2002-04-30 07:28:08
    Temat: Re: DB24 Internet, pierwsze wrazenia (dlugie)
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:4ufscugak5e2esv3utemn45qdiuse1rs99@4ax.com...

    > Oryginalni sa tez w tym, ze jako pierwsi stosuja nazwe TAN jako
    > oficjalna a nie tylko wewnetrzna.
    To nienajlepszy pomysł, "hasła jednorazowe" jest nieco bardziej zrozumiałe
    dla klientów.

    > Nie dalo sie, lista pytan jest z gory narzucona. Zobacz formularz na
    > WWW. Mialem z tym spore problemy bo np. nie mam ulubionej pory roku
    > ani pierwszego samochodu :-).
    > Dobrze, ze daja kopie :D.
    (Nie mów nikomu, ale można skłamać ;PP)

    > Do konca roku to oni sobie moga nie miec wlasnego numeru w NRB. Ale
    > przyjmowac przelewy na numery NRB i kontrolowac ich poprawnosc to
    > wszyscy powinni juz zdajsie od lutego.
    Przyjmować to na pewno, ale kontrolować poprawność muszą też?

    > A Lukas tego juz nie poprawil ?
    Właśnie się okazuje, że tak i to dość dawno, ale trudno zauważyć, jak się
    korzysta ze zdefiniowanych odbiorców (jak ja).

    > Pytam se kobity jaki jest numer do teleserwisu (pod 08011818181
    > zglasza sie od razu czlowiek). Ona ze to wlasnie ten. No to sie pytam
    > jak mam sie dostac do IVR. :-)))
    08013mBank :P