  • From: "RobertS" <b...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: DB i płatny dostęp do własnych pieniędzy
    Date: Tue, 28 Aug 2007 14:46:43 +0200

    > mam kredyt mieszkaniowy w DB
    > zmusili mnie, abym wziął również konto i musi tam wpływać
    > wynagrodzenie
    nic nie musi ;-)

    > do konta jest karta kodów TAN.
    > obecnie, po dwóch latach przyszła nowa karta.
    > trzeba ją aktywować "przy użyciu konsultanta"
    >
    > dzwonię, a pan w słuchawce pyta mnie o ulubiony kolor :)
    > wypełniałem jakieś 10 głupich pytań zakładając konto, ale nigdy do
    > niczego nie były mi potrzebne.
    to jak aktywowales pierwsza karte TAN i dostep do rachunku przez internet?
    do tego sa potrzebne odp na te pytania

    > mówię, że nie pamiętam.
    > jedyna opcja - muszę przedefiniować w oddziale listę pytań - KOSZT 15
    > ZŁ !!!
    to nie wina banku, ze zapomniales, tez taki formularz wypelnialem i
    zrobilem sobie jego kopie, aby nie zapomniec odpowiedzi

    > coś mi nie pasuje - czy taka opłata jest w porządku czy raczej należy
    > zgłosić to do arbitra lub nadzoru?
    jak najbardziej ok jezeli jest w TOiP do konta

    > w żadnym innym banku wydanie/ustanowienie "uwierzytelniacza" nie jest
    > dodatkowo płatne.
    oj jest, poza tym uwierzytelnienie miales gratis, placisz za ponowne
    zdefiniowanie

    > co sądzicie?
    ze bank ma racje

    pozdr.