  • Data: 2003-07-07 14:20:57
    Temat: Re: Czym podpisać kartę płatniczą?
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie zwroci, az do momentu kiedy zwroci :-)
    > a znajac zycie stanie sie to wtedy, kiedy karta bedzie najbardziej
    potrzebna

    Więc zacznijmy od tego, że właśnie przejrzałem swoje karty i tak:

    maestro (PBK) ważność: 04/02- 04/04 - więc wydana jeszcze przed fuzją z BPH
    oraz hiszpańska VC (ebankinter) ważna do 02/04

    nie mają żadnych napisów na pasku, pasek jest czysty, biały więc nie mam
    pojęcia dlaczego ktokolwiek miałby zwrócić uwagę na paski, mam w swoich
    sklepach posy polcardu, miałe mprzez jakiś czas eservice, ale zrezygnowałem,
    bo polcard przebił ich ofertę i uczestniczyłem w szkoleniach obu firm, sam
    "szkoliłem" pracowników i nigdy by mi do głowy nie przyszło żeby zwrócić
    uwagę na pasek, a gdyby mi jakiś sprzedawca powiedział że mu brakuje czegoś
    na pasku, to mu bym powiedział że niech sobie zrobi ksero i domaluje idiota.

    Pozdrawiam,
    MK