    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy zapłacić zaległość za obsługę karty bankowej ?
    Date: Tue, 3 Jan 2017 21:53:06 +0100

    Użytkownik "universis" napisał w wiadomości grup
    >Wybałuszyłem oczy na tą chwilę bo to po dwóch latach była dla mnie
    >niespodzianka. Jednak doczytałem za chwilę że Alior Sync został
    >przejęty przez T-Mobile Bank jakiś czas temu co też wprawiło mnie w
    >zdumienie bo

    eee tam przejety.
    A w papierach co masz ?

    Albo tu zobacz
    https://www.t-mobilebankowe.pl/kontakt#tab-dane-adre
    sowe
    czy tu
    https://www.t-mobilebankowe.pl/o-nas-2

    Nie ma zadnego T-mobile Banku, jest
    "T-Mobile Usługi Bankowe to owoc strategicznego partnerstwa T-Mobile i
    Alior Banku, "

    Formalnie konto masz nadal w Alior Bank S.A.

    >w właściwościach konta ustawiłem priorytet powiadomień na mój
    >prywatny e-mail, a jak się zorientowałem takie powiadomienie dostałem
    >na konto korespondencyjne dowiązane z kontem bankowym - a oba te
    >konta - zarówno bankowe jak i korespondencyjne odwiedzam na krótko
    >przed przyjazdem do Polski. T-Mobile bank oczywiście zmienił warunki
    >i za miesięczną obsługę karty trzeba teraz płacić.

    Zmiana warunkow i cennika Cie moze spotkac w kazdym banku.
    Wrecz bym napisal, ze Cie spotka, bo teraz trudno te zmiany zliczyc
    :-)

    > Napisałem im że chcą mi naliczyć opłaty za obsługę karty która w
    > lutym 2016 utraciła ważność - wtedy oni mi napisali że karta została
    > wznowiona w tymże lutym i wysłana na adres gdzie mieszkam w Polsce.
    > Hehh - swoje mieszkanie wynajmuję i dobrym parametrem mojego konta
    > na tą okazję było to że było puste - bo to karta zbliżeniowa - ja
    > nie zamawiałem tej karty i takim działaniem mogli mnie narazić na
    > straty.

    Gdzies to pewnie w regulaminie zapisane, ze wysla nowa przed uplywem
    starej.

    Nowa musisz aktywowac w serwisie, wiec w zasadzie niewiele ryzykuja

    > Nie wyraziłem nigdy zgody na przeniesienie mojego
    >konta do T-Mobile Bank ( nie wiedziałem że zmienił się właściciel
    >banku)

    Bo sie nie zmienil, ale nawet jakby sie "zmienil wlasciciel", to bys
    nie musial wyrazac zadnej zgody, bo Bank pozostaje Bankiem, a kto tam
    aktualnie posiada wlasnosc jego udzialow to nieistotne.

    Podobnie w przypadku polaczenia bankow.

    Banki zmieniaja umowy z klientami jednostronnie - tzn informuja
    klientow, ze zmienia warunki i ze ze klient sie zgadza na zmiany lub
    wypowiada umowe..

    >No i na koniec moje pytanie: Czy powinienem zapłacić im zaległości za
    >obsługę karty bankowej ? Długów ,,moich" na koncie nie mam - jest
    >tylko ten 90 zł - wygenerowany przez ,,nich".

    No coz, musisz ocenic, czy bardziej oplaca ci sie zaplacic te drobne,
    ryzykowac egzekucje, czy poczytac umowy, cenniki i regulaminy ... bo
    tam czesto bywaja rozne kruczki :-)

    No i na przyszlosc zorganizuj sobie transfer korespondencji, albo
    pozamykaj konta.

    J.