eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy w mBanku trzeba oddzielnie zamawiać karte visa? › Re: Czy w mBanku trzeba oddzielnie zamawiać karte visa?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy w mBanku trzeba oddzielnie zamawiać karte visa?
    Date: Fri, 3 Oct 2003 16:07:44 +0200
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 44
    Message-ID: <blk073$bsg$1@SunSITE.icm.edu.pl>
    References: <blf54a$9a4$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <3...@n...onet.pl> <blgd35$vc5$1@topaz.icpnet.pl>
    <blgops$b5m$1@SunSITE.icm.edu.pl> <blgp03$8gs$1@topaz.icpnet.pl>
    <blgrlo$1ke$1@SunSITE.icm.edu.pl> <blh7bt$es6$1@absinth.dialog.net.pl>
    <blha11$1c3$1@SunSITE.icm.edu.pl>
    <k...@4...com>
    <bli089$k1e$1@SunSITE.icm.edu.pl>
    <r...@4...com>
    Reply-To: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>
    NNTP-Posting-Host: lan1.zwm.punkt.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: SunSITE.icm.edu.pl 1065190435 12176 80.48.206.2 (3 Oct 2003 14:13:55 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Oct 2003 14:13:55 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:262199
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Dentarg" <d...@i...com> napisał w wiadomości
    news:r94qnvca48j3sg0kpndag997bknpfskcb5@4ax.com...
    > On Thu, 2 Oct 2003 22:03:01 +0200, Jarosław Lech
    > <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> wrote:
    >
    > > Nad tym myśleli mądrzejsi niż my. Uznali, że każdy list polecony
    > >zawiera to, co twierdzi jego nadawca. Odbiorca musiałby udowodnić, że
    > >tak nie było. Zresztą ma przecież zawartość przesyłki - jeśli była
    > >polecona. Ma prowadzony na bieżąco dziennik korespondencji.
    > Tak jest w teorii ... praktyka jest troche inna.

    Nie jest aż tak źle. Kiedyś Netia wkurzyła mnie niesłusznymi
    naliczeniami i strasznym zamieszaniem z fakturami (z czego była znana).
    Złożyłem reklamację (pisemną, poleconym). W przepisowym czasie nie
    otrzymałem odpowiedzi, a bzdurne faktury i żądania zapłaty jak
    przychodziły w bezsensownych terminach, tak przychodziły. Więc napisałem
    drugie pismo (poleconym), stwierdzając, że przecież moja poprzednia
    reklamacja została uznana (bo nie było na nią odpowiedzi), wobec czego
    nie uważam się za ich klienta i żądam wyznaczenia terminu demontażu
    linii telefonicznej. I wiesz co? Nikt mi nie odpowiedział, nikt linii
    nie zdemontował. Ale od tego czasu dotarło do mnie jeszcze kilka faktur
    i poza tym - mimo upływu 3 czy 4 lat - nic więcej: ani firma
    windykacyjna, ani komornik, ani pozew z sądu.
    Można skutecznie, nawet wobec braku odzewu z drugiej strony. Trzeba
    tylko rozsądnie i konsekwentnie.

    > > Nie udało Ci się wysłać listu poleconego na określony adres?
    > Udało się, ale muLinia twierdzila ze nic o takiej przesyłce nie wie,
    > nie chciało mi się reklamować jej na poczcie, bo i tak wyszłoby że
    > doszła, a nie miałem już siły użerać się z muBankiem i jego
    > nikompetencją. Niech mają moje konto i niech sobie podbijają
    > statystyki o 1 klienta wiecej ...

    Nie bardzo rozumiem: wysłałeś reklamcję pisemną, nie polegając na
    mLinii, a później znowu zcząłeś polegać na mLinii i reklamację
    nieskutecznej reklamacji załatwiać przez mLinię, a nie pisemnie? Gdzie
    tu konsekwencja?

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1