eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy w mBanku trzeba oddzielnie zamawiać karte visa? › Re: Czy w mBanku trzeba oddzielnie zamawiać karte visa?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Dentarg <d...@i...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy w mBanku trzeba oddzielnie zamawiać karte visa?
    Date: Fri, 03 Oct 2003 08:12:12 +0200
    Organization: Rage Against the Machine
    Lines: 31
    Message-ID: <r...@4...com>
    References: <blf54a$9a4$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <3...@n...onet.pl> <blgd35$vc5$1@topaz.icpnet.pl>
    <blgops$b5m$1@SunSITE.icm.edu.pl> <blgp03$8gs$1@topaz.icpnet.pl>
    <blgrlo$1ke$1@SunSITE.icm.edu.pl> <blh7bt$es6$1@absinth.dialog.net.pl>
    <blha11$1c3$1@SunSITE.icm.edu.pl>
    <k...@4...com>
    <bli089$k1e$1@SunSITE.icm.edu.pl>
    Reply-To: d...@i...com
    NNTP-Posting-Host: pa128.swidnik.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1065161551 29030 212.160.44.128 (3 Oct 2003 06:12:31
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Oct 2003 06:12:31 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.8/32.553
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:262118
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 2 Oct 2003 22:03:01 +0200, Jarosław Lech
    <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> wrote:

    > Nad tym myśleli mądrzejsi niż my. Uznali, że każdy list polecony
    >zawiera to, co twierdzi jego nadawca. Odbiorca musiałby udowodnić, że
    >tak nie było. Zresztą ma przecież zawartość przesyłki - jeśli była
    >polecona. Ma prowadzony na bieżąco dziennik korespondencji.
    Tak jest w teorii ... praktyka jest troche inna.

    > Przy takim podejściu jak zaprezentowane wyżej, to lepiej nie tylko
    >nie składać żadnych reklamacji, ale w oóle ni korzystać z niczyich
    >usług.
    Dlatego nie korzystam i nie mam zamiaru korzystac z uslug muBanku.

    >> konto do nigdy niewydanej KK) i nie udało mi się dostarczyć skutecznie
    >> im reklamacji, przez telefon i listownie ... do placówki nie chciało
    >> mi się iść bo wtedy najbliższą miałem 200 km od domu ...
    > Nie udało Ci się wysłać listu poleconego na określony adres?
    Udało się, ale muLinia twierdzila ze nic o takiej przesyłce nie wie,
    nie chciało mi się reklamować jej na poczcie, bo i tak wyszłoby że
    doszła, a nie miałem już siły użerać się z muBankiem i jego
    nikompetencją. Niech mają moje konto i niech sobie podbijają
    statystyki o 1 klienta wiecej ...

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com
    R.I.P. Dad

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1