    From: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy w mBanku trzeba oddzielnie zamawiać karte visa?
    Date: Thu, 2 Oct 2003 22:03:01 +0200

    Użytkownik "Dentarg" <d...@i...com> napisał w wiadomości
    news:k4ronvstrv96d7ndjic1m9bjdbaij7mlf7@4ax.com...

    > I myślisz, że to coś zmieni ? Jak im udowodnisz, że wysłałeś
    > reklamacje a nie życzenia świąteczne lub pozdrowienia dla zarządu ?
    > Ja podobną sytuacje mialem w mubanku (prawdopodobnie nadal mam tam

    Nad tym myśleli mądrzejsi niż my. Uznali, że każdy list polecony
    zawiera to, co twierdzi jego nadawca. Odbiorca musiałby udowodnić, że
    tak nie było. Zresztą ma przecież zawartość przesyłki - jeśli była
    polecona. Ma prowadzony na bieżąco dziennik korespondencji.
    Przy takim podejściu jak zaprezentowane wyżej, to lepiej nie tylko
    nie składać żadnych reklamacji, ale w oóle ni korzystać z niczyich
    usług.

    > konto do nigdy niewydanej KK) i nie udało mi się dostarczyć skutecznie
    > im reklamacji, przez telefon i listownie ... do placówki nie chciało
    > mi się iść bo wtedy najbliższą miałem 200 km od domu ...

    Nie udało Ci się wysłać listu poleconego na określony adres?

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl