    From: Dentarg <d...@i...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy w mBanku trzeba oddzielnie zamawiać karte visa?
    Date: Thu, 02 Oct 2003 20:24:01 +0200

    On Thu, 2 Oct 2003 15:41:04 +0200, Jarosław Lech
    <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> wrote:

    Ja podobna sytuacje mialem z muBankiem ... reklamacji mozna zawsze nie
    przyjac ...
    > W jaki sposób składałeś reklamację? Na piśmie, listem poleconym?
    A co to za różnica ? Myślisz, że dowód nadania listu poleconego coś Ci
    da ???

    >nawet w tak poważnej instytucji jak bank, tak rozreklamowanej jak mBank,
    >nigdy nie będzie miała takiej mocy i nie da takiej pewności, jak
    >reklamacja złożona na piśmie, wysłana listem poleconym.
    I myślisz, że to coś zmieni ? Jak im udowodnisz, że wysłałeś
    reklamacje a nie życzenia świąteczne lub pozdrowienia dla zarządu ?
    Ja podobną sytuacje mialem w mubanku (prawdopodobnie nadal mam tam
    konto do nigdy niewydanej KK) i nie udało mi się dostarczyć skutecznie
    im reklamacji, przez telefon i listownie ... do placówki nie chciało
    mi się iść bo wtedy najbliższą miałem 200 km od domu ...

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com