  • Data: 2002-11-04 12:43:31
    Temat: Re: Czy to jest dopuszczalne?
    Od: oVo <o...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 04 Nov 2002 11:00:14 +0100, Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale cały czas mnie zastanawia _po_co_ Bank dzwonił.
    >Czy nie powinien mieć tego w dokumentach?
    >Dziwne.
    >KJ

    Moze nie miec w dokumentach bo dawniej nie bylo im to do niczego
    potrzebne. Natomiast teraz jak jest mozliwe ze wejdzie w zycie ustawa
    o zeznaniach majatkowych to wszystkie banki beda musialy wyslac stany
    kont wszystkich ludzi na 31 grudnia razem z PESELEM kazdego
    wlasciciela/wspolwlasciciela do UOP czy kto sie tam tym bedzie
    zajmowal i bedzie sie wylapywac wszystkich ktorzy w sumie maja na
    kontach ponad 100.000 a sie nie przyznali. Po PESELU system
    komputerowy bedzie rozpoznawal wlasciciela pieniedzy. Wszystkie banki
    dzwonia zeby im doniesc PESELE, ale przez telefon sie nie podaje bo to
    niebezpieczne.

    Pozdrawiam

    oVo