eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy sa w polsce jeszcze jakies KK rozliczane w dolarach? › Re: Czy sa w polsce jeszcze jakies KK rozliczane w dolarach?
  • Data: 2004-06-01 20:13:52
    Temat: Re: Czy sa w polsce jeszcze jakies KK rozliczane w dolarach?
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 1 Jun 2004 15:13:58 +0200, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>
    wrote:

    >sorki - miala byc kredytowa
    >zawsze KK VC BZWBK byla przez dolary, ja teraz mm MC bo specjalnie przez EUR
    >chcialem miec rozliczenia
    >*** blad ***

    No wlasnie jak dostalem info od Lukasa to sprawdzilem tez i BZWBK, i
    sie dowiedzialem ze tam juz tez Euro. (i pomyslec ze zakladalem kiedys
    specjalnie MC zeby miec karte rozliczana w euro)

    Moze to w ramach wejscia do unii jakas dyrektywa, albo co bardziej
    prawdopodobne bankom wygodniej jest pracowac w euro.